سوالات متدوال
زمان های ارسال سفارش در اپل هاب چگونه است؟
حین ثبت سفارش، زمان تحویل سفارش توسط پیک اپل هاب به آدرس شما و زمان تحویل سفارش به شرکت پست و یا ماهکس برای شهرهای غیر تهران قابل مشاهده است.
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می توانم آن را برگردانم؟
بله، درصورتی که بسته بندی کالا باز نشده و پملپ جعبه مخدوش نشده باشد می توانید کالا را با علت مرجوعی سلیقه ای عودت بدهید.
فاکتور سفارش را چطور دریافت کنم؟
پس از تحویل کالا، می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود ، آخرین سفارش ها را مشاهده کرده و با کلیک روی مشاهده جزئیات، نسبت به دریافت فاکتور و چاپ آن اقدام کنید.
چگونه میتوانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم ؟
اپل هاب جهت تسهیل فرآیند دریافت سفارش، برای مشتریانی که به دلایل مختلف شرایط حضور در آدرس خود برای دریافت سفارش را ندارند، امکان دریافت حضوری کالا را پس از سفارش و با هماهنگی قبلی را فراهم کرده است .
برای خرید گوشی کارکرده چطور اعتماد کنم؟
اپل هاب تمامی گوشی های کارکرده خود را با ۲۰ روز مهلت تست کلی و دوماه مهلت تست باتری به همراه فاکتور و مهر رسمی عرضه میکند .
کالای آکبندی که از اپل هاب خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟
اپل هاب تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.
چطور گوشی جدید خود را فعال ( رجیستر ) کنم؟
هر دستگاه نیازمند فعالسازی، باید از طریق سامانه همتا با واردکردن شناسه (IMEI)، شماره سیم کارت و کد فعال سازی، برای سیم کارت مورد نظر فعال سازی شود. از سه روش زیر میتوان با سامانه همتا ارتباط برقرار نموده و فرآیند فعال سازی دستگاه را انجام داد: سایت اینترنتی به آدرس www.hamta.ntsw.ir کد دستوری #۷۷۷۷* اپلیکیشن همتا